Julie i Masanga

torsdag den 11. marts 2010

Im alive

Ja, man kunne da skrive en blog. Naar nu man har internet, hvilket efterhaanden ikke er saa tir.Vi er taget paa internetcafe i makeni, fordi vores eget har vaeret ude af drift i et par uger. Men det gaar nok.
de sidste par uger er tiden som altid floejet afsted - den ene dag aeder den anden. vi nyder afrika og hinandens selskab - jo jo vi hygger rigtigt vi hostelfolk. i Soendags hacvde vi vores anden workshop for kvinderne i landsbyen - ogsaa denne gang blev der danset og sunget. Utroligt med de afrikanere. skolen er ogsaa ved at staa faerdig, lyset bliver installeret i denne uge. Det bliver store tider naar det lykkes!
Men dette bliver en ultrakort hilsen, jeg har lige lidt jeg skal naa paa min halve time. Jeg har det sgu godt!

Kh Julie

1 kommentar:

  1. Hvis der var en "like" knap ville jeg trykke på den - skønt at høre! :)
    Kram

    SvarSlet